Diákhitel Direkt regisztráció
A Diákhitelről egyszerűen Törlesztési stratégiák
Menü
Hírlevél feliratkozás
Legújabb SKIP magazin
SKIP magazin
Népszerű az online Diákhitel igénylés - bezár a KÖKI Ügyfélszolgálat
Népszerű az online Diákhitel igénylés - bezár a KÖKI Ügyfélszolgálat
Várakozáson felül teljesít a szeptember 6-ával elindult személyes megjelenés nélküli online Diákhitel igénylés. Az elmúlt egy hónap alatt beérkezett szerződések közül minden harmadik elektronikus aláírással köttetett meg. Az online platform népszerűsége indokolja, hogy a Társaság október 15-én bezárja a KÖKI Terminálon működtetett Személyes Ügyfélszolgálatát. A Kacsa utcai ügyfélszolgálat a jövőben meghosszabbított nyitva tartással várja az érdeklődőket.

Az elektronikus aláírással történő szerződéskötés beváltotta a hozzá fűzött reményeket: egyre több hallgató választja ezt a lehetőséget a Diákhitel igénylése során. Az e-aláírás bevezetése, vagyis szeptember 6-a óta a beérkező igénylések közel 30%-át elektronikus úton adták le. Az e-aláírással történő szerződéskötés feltétele, hogy az igénylés a Neptun felületen keresztül induljon és az igénylőnek legyen ügyfélkapus hozzáférése. Az e-aláírás bevezetésével lehetővé vált, hogy még könnyebben és kényelmesebben igényelhessenek Diákhitelt az egyetemista, illetve főiskolás hallgatók. Az ügyintézést nagyban leegyszerűsíti, hogy a kitöltött adatlapot nem kell kinyomtatni, aláírni és leadni valamely Diákhitel partnerintézetnél vagy felsőoktatási intézményben, hanem mindez online felületen valósul meg. Az e-szerződéskötés legnagyobb újítása az, hogy elektronikus felületen történik a személyazonosítás, így megvalósul a papírmentes, gyors átfutású ügyintézés.

A személyes jelenlétet nem igénylő innovatív elektronikus ügyintézés lehetővé tette a Diákhitel Központ számára, hogy a jövőben egy ügyfélszolgálattal működjön tovább: a KÖKI Terminálon található Diákhitel Ügyfélszolgálat október 15-én végleg bezár. A közlekedési csomópont közelében található ügyfélszolgálati iroda az elmúlt 5 évben közel 44 ezer ügyfelet szolgált ki minősítetten magas szolgáltatási színvonalon.

A jövőben kizárólag a Társaság Kacsa utcai ügyfélszolgálata (Budapest, 1027, Kacsa u. 15-23.) várja a diákhiteleseket, meghosszabbított nyitva tartással, hétfőtől péntekig, reggel 8.00 és délután 18.00 óra között. Az ügyfelek főként hiteligényléssel, szerződésmódosítással, kamattámogatással, számlainformációkkal kapcsolatos diákhiteles ügyeket intéznek személyes úton. 

A Diákhitellel kapcsolatos minden fontos információ, tudnivaló elérhető az MFB Csoporthoz tartozó Diákhitel Központ internetes felületén: www.diakhitel.hu. Az érdeklődők kérdéseit a www.facebook.com/diakhitel oldalon keresztül is fogadja a Társaság.

Vissza