magyar | english
Diákhitel Direkt regisztráció
A Diákhitelről egyszerűen Törlesztési stratégiák
Menü
Hírlevél feliratkozás
Legújabb SKIP magazin
SKIP magazin
Népszerű az online Diákhitel igénylés - bezár a KÖKI Ügyfélszolgálat
Várakozáson felül teljesít a szeptember 6-ával elindult személyes megjelenés nélküli online Diákhitel igénylés. Az elmúlt egy hónap alatt beérkezett szerződések közül minden harmadik elektronikus aláírással köttetett meg. Az online platform népszerűsége indokolja, hogy a Társaság október 15-én bezárja a KÖKI Terminálon működtetett Személyes Ügyfélszolgálatát. A Kacsa utcai ügyfélszolgálat a jövőben meghosszabbított nyitva tartással várja az érdeklődőket.
Bővebben...
Tájékoztatás karbantartásról
Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2017. október 05-én 18:00 és 19:00 óra között, karbantartási munkálatok miatt a Diákhitel Direkt ügyfélkiszolgáló rendszerünk nem lesz elérhető. Az esetlegesen okozott kellemetlenségekért szíves megértésüket kérjük!
Bővebben...
Ügyféltájékoztató
A 2017. év augusztus-szeptember hónapokban felsőfokú oktatási intézményben befizetett önköltségi összeg Diákhitel2-ből történő finanszírozásáról. Jelen átmeneti rendelkezés 2017. október 16. napjáig érvényes!
Bővebben...
Ügyfél tájékoztatás: a Diákhitel2 kamata 2017. október 1-től 0%

A Kormány döntése értelmében az önköltséges képzésre felhasználható Diákhitel2 kamata 2017. október 1-től 0%-ra csökken. A módosítással egyidejűleg az első hiteligénylési határidő 2017. szeptember 30-ra változik. Fontos tudni, hogy a hitelt azok is kérhetik utólag, akik az önköltség díját már önerőből részben vagy egészben kifizették. A változás minden Diákhitel2 szerződésre vonatkozik. Ennek megfelelően a 2017. október 1-je után megkötött Diákhitel2 hitelszerződésekre kamat nem kerül felszámításra. A korábban folyósított hitelek esetében - függetlenül attól, hogy az adott hitel még folyósítási vagy már törlesztési szakaszban van- 2017. október 1-től további kamat nem kerül felszámításra.

Bővebben...
1  ...    1.  2.  3.    ...  58