magyar | english
Diákhitel Direkt regisztráció
A Diákhitelről egyszerűen Törlesztési stratégiák
Menü
Hírlevél feliratkozás
Legújabb SKIP magazin
SKIP magazin
Általános
Milyen szolgáltatásokat nyújt a Diákhitel Direkt?

A Diákhitel Központ olyan könnyen kezelhető internetes felületen elérhető szolgáltatást biztosít ügyfelei számára, mellyel egyszerűbbé válik a szerződéssel kapcsolatos ügyintézés, ezáltal időt és pénzt takaríthat meg.

A szolgáltatás igénybevételével leveleit a Diákhitel Központ elektronikus úton küldi Önnek. A Diákhitel Direkt fiókjába kapott értesítések segítségével gyorsabban értesülhet aktuális teendőiről, a szerződésével kapcsolatos eseményekről. Nyomon követheti, mikor, mekkora összegű folyósítást kapott. Visszakeresheti, hogy törlesztőrészlete, előtörlesztése mikor került elszámolásra. Lekérdezheti aktuális napi egyenlegét, hátralékát.

Számos adatváltozást - mely eddig postai ügyintézést igényelt – elektronikus úton is bejelenthet; ezek közé tartozik:

  • a tanulmányi adatainak módosítása;
  • az értesítési címének, telefonszámának, e-mail címének módosítása;
  • a bankszámlaszám változásának bejelentése;
  • a folyósítás szüneteltetésével, újraindításával kapcsolatos igények bejelentése;
  • a hallgatói jogviszony szüneteltetésének bejelentése;
  • a hallgatói jogviszony megszűnésének bejelentése;
  • a hitelösszeg módosítása;
  • a folyósítás gyakoriságának módosítása;
  • törlesztőrészletének mérséklése iránti kérelem beadása;
  • a hitelszerződés megkötésekor tett nyilatkozatainak módosítása.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy amennyiben rendelkeznek aktív Diákhitel Direkt fiókkal, éves egyenlegközlőjüket, törlesztőrészlet értesítőjüket, illetve egyéb értesítőket, tájékoztatókat kizárólag elektronikus úton kapják meg, melyeket a www.diakhiteldirekt.hu oldalon belépve bármikor megtekinthetnek.

Számítanak fel költséget a Diákhitel Direkt szolgáltatásért?

A Diákhitel Direkt szolgáltatást minden ügyfelünk költségmentesen veheti igénybe.

Ki veheti igénybe a Diákhitel Direkt szolgáltatást?

A Diákhitel Direkt szolgáltatásait igénybe veheti minden érvényes Diákhitel Hitelszerződéssel rendelkező ügyfél.

Azon Ügyfeleink, akik 2012. május 15-ét megelőzően kötöttek Hitelszerződést, a Diákhitel Direkt szolgáltatást akkor tudják igénybe venni, ha erre külön szerződést kötnek. 2012. május 15-ét követően kötött szerződések esetében a Diákhitel Direkt fiók automatikusan létrehozásra került.

Tudok adatmódosításokat bejelenteni, ha nincs Diákhitel Direkt fiókom?

Ha Ön rendelkezik Diákhitel Direkt fiókkal, kizárólag a fiókba való bejelentkezést követően van lehetősége az adatlapok, nyomtatványok kitöltésére.

Ahhoz, hogy a jövőben Ön is használni tudja a díjmentes szolgáltatást, kérjük, látogasson el a www.diakhiteldirekt.hu/regisztracio oldalra, ahol pár perc alatt elvégezheti a használathoz szükséges regisztrációt.

Mit kell tennem, ha fel akarom mondani hitelszerződésemet?

Tájékoztatjuk, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-a, valamint az Üzletszabályzat 147. g) és 246. g) pontja alapján a Hiteligénylő jogosult a Hitelszerződéstől egyoldalú írásbeli nyilatkozat útján a szerződés megkötésétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállni. Amennyiben élni kíván ezen lehetőséggel, kérjük, szíveskedjen elállási nyilatkozatát az alábbi linkről elérhető nyilatkozatminta kinyomtatásával, kitöltésével és aláírásával eljuttatni a Diákhitel Központ Zrt. 1996 Budapest postafiókcímére. (Az elállási jog egyéb erre vonatkozó egyértelmű írásbeli nyilatkozat útján is gyakorolható.) A határidőben előterjesztett elállással a szerződés megszűnik, amely tényről a Diákhitel Központ Zrt. levélben tájékoztatja a Hiteligénylőt.