magyar | english
A Diákhitelről egyszerűen Kell-e nekem Diákhitel?
Menü
Hírlevél feliratkozás
Elfogadom és hozzájárulok az adataim kezeléséhez a Jogi nyilatkozatban foglaltak szerint.
Hírlevél leiratkozás >>
 
Szerződéssel, folyósítással kapcsolatos kérdések
Ügyfélkiszolgálás - személyes ügyfélszolgálat

Örömmel tájékoztatunk, hogy 2020. június 2-től személyes ügyfélszolgálatunk újra nyitva tart a megszokott időben.

Mindannyiunk egészsége érdekében kérjük, az alábbi feltételeket tartsd szem előtt, amennyiben személyesen kívánod hiteligénylési ügyeidet intézni:

  • Mielőtt elindulnál, gondold végig, hogy valóban szükséges-e a személyes ügyintézés. Amit tudsz, próbálj meg telefonon keresztül vagy online felületeinken elintézni.
  • Ügyfélszolgálatunkra lehetőség szerint kísérő nélkül érkezz.
  • Az ügyfélváróban maximum 2 fő tartózkodhat. A megfelelő távolságtartás mindannyiunk érdeke (1,5 m)!
  • Kérjük, mindig használj maszkot!
  • Biztonságod érdekében kihelyeztünk kézfertőtlenítőt, melyet nyugodtan használhatsz.

VIGYÁZZUNK EGYMÁSRA!

Ügyfélkiszolgálás - telefonos ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunkat az esetleges kérdésekkel hétköznap 8 órától 16 óráig tudjátok elérni a + 36 1 999 99 44-es telefonszámon, valamint az info@diakhitel.hu email címen is fogadjuk megkereséseiteket.

Hiteligénylés, hiteligénylések és módosító adatlapok leadása
  • Meghosszabbított határidő 2020. június 15-ig

A koronavírus okozta nehéz helyzetre való tekintettel meghosszabbítottuk a Diákhitel1 igénylési határidejét 2020. június 15-ig. A szabad felhasználású diákhitel továbbra is rendkívül kedvező feltételekkel, 1,99%-os kamattal vehető igénybe. Azok a hallgatók, akik június 15-ig leadják hiteligénylésüket, már július 15-én megkapják az igényelt összeget. A tanulmányi félév során eddig nem igényelt hallgatók a hitelt egy összegben (maximum 350 000 forint) is felvehetik.

Érdekel a Diákhitel1 >>

  • Ügyintézés a NEPTUN rendszeren, illetve a felsőfokú intézmények bevonásával

Online szerződéskötésre változatlanul lehetőség van! Javasoljuk, hogy hiteligénylésedet az intézményi NEPTUN rendszerből indítsd, mert ebben az esetben – amennyiben rendelkezel ügyfélkapus hozzáféréssel – elektronikus aláírással otthonról, könnyen és személyes érintkezés nélkül tudod megkötni a szerződésedet.

Tudj meg többet az elektronikus aláírásról >>

  • Diákhitel Direkt és Diákhitel PartnerPont hálózat

Ügyfélkapu hiányában a Diákhitel Direkt felületéről tudod elindítani a hiteligénylésed, majd ezt követően kinyomtatott szerződésedet a PartnerPontok egyikén tudod leadni.

Tovább a Diákhitel Direkt oldalra >>

A jelenlegi információk alapján a lenti linken megtekinthető PartnerPont hálózat egységei – az OTP Bank fiókjai kivételével – továbbra is átveszik a diákhitel igénylésével kapcsolatos dokumentumokat.

PartnerPontok elérhetősége >>

A kamat és családtámogatási kedvezmények továbbra is élnek?

Igen. A hiteltörlesztési moratórium nem érinti a Diákhitel Központ által korábban meghatározott támogatási kedvezményeket.

Igényeltem Diákhitelt. Meg fogom kapni a pénzt?

A Diákhitel Központ működése zavartalan, a hitelek folyósítása és a hitelekkel kapcsolatos ügyintézés a megszokottak szerint történik. Ennek megfelelően, ha hallgatói jogviszonyodat az intézményed tanulmányi osztálya visszaigazolja, úgy a folyósítás meg fog történni.

Diákhitel ügyintézéshez szükséges dokumentumot (célzott kamattámogatás, gyermekszületés stb.) kell beszereznem és benyújtanom, mit tegyek?

Javasoljuk, hogy a személyre szabott tájékoztatás érdekében hívd fel munkaidőben az ügyfélszolgálatunkat, ahol a kollégák meg tudják mondani azt, hogy melyik esetbe mit kell tenned.