magyar | english
Diákhitel Direkt regisztráció
A Diákhitelről egyszerűen Törlesztési stratégiák
Menü
Hírlevél feliratkozás
Legújabb SKIP magazin
SKIP magazin
Telefonos ügyfélszolgálat
Hogyan tudom azonosítani magam a telefonos menürendszerben?

Automata menürendszerünkbe a következő módon tud bejelentkezni.

Amennyiben Ön 2012. május 15. napja előtt kötött Diákhitel Hitelszerződést, úgy a telefonos menüben első alkalommal a szerződésszámával és annak utolsó négy számjegyével (PIN kód) tudja azonosítani magát.

A bejelentkezés ez esetben a következő módon zajlik:
Hívja a +36 1 999 99 44-es telefonszámot, majd a főmenü jelentkezését követően válassza az ügyfeleinknek szóló menüpontot, ezt az 1-es gomb lenyomásával éri el. Szerződése jelenlegi állapotának, egyenlegének, folyósítási- és törlesztési adatainak lekérdezéséhez nyomja meg újra az 1-es gombot. Ez után elsőként meg kell adnia szerződésszámát, ezt követően nyomja meg a kettős kereszt gombot, majd üsse be négyjegyű személyazonosító kódját (szerződésszám utolsó négy számjegye).

Amennyiben Ön 2012. augusztus 15. napját követően kötött Diákhitel Hitelszerződést, úgy a telefonos menübe első alkalommal szerződésszámával és az adóazonosító jele utolsó négy számjegyével (PIN kód) tudja azonosítani magát.

A bejelentkezés ez esetben a következő módon zajlik:
Hívja a +36 1 999 99 44-es telefonszámot, majd a főmenü jelentkezését követően válassza az ügyfeleinknek szóló menüpontot, ezt az 1-es gomb lenyomásával éri el. Szerződése jelenlegi állapotának, egyenlegének, folyósítási- és törlesztési adatainak lekérdezéséhez nyomja meg újra az 1-es gombot. Ez után elsőként meg kell adnia szerződésszámát, ezt követően nyomja meg a kettős kereszt gombot, majd üsse be négyjegyű személyazonosító kódját (adóazonosító jel utolsó négy számjegye).

Mindkét esetben az első bejelentkezést követően személyazonosító kódját meg kell változtatnia. Az így kapott négyjegyű kódot kizárólag Ön fogja ismeri, a telefonos menürendszer automata, ügyintéző segítségét nem igénylő funkcióit ezzel fogja tudni a későbbiekben használni!

Mit tegyek, ha nem tudok a PIN kódommal bejelentkezni, vagy elfelejtettem azt?

Elfelejtett vagy letiltott azonosító esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Diákhitel Központtal a +36 1 999 99 44 -es ügyfélszolgálati telefonszámon, személyesen a Diákhitel Központ ügyfélszolgálatán (Diákhitel Központ: 1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.), illetve e-mailben az info@diakhitel.hu e-mail címen.

Hogyan juthatok (azonosítás nélkül) a legrövidebb úton ügyintézőhöz a telefonos menürendszeren keresztül?

Két lehetőség közül választhat:

  1. Ügyfeleinknek: Hívja a +36 1 999 99 44 –es ügyfélszolgálati telefonszámot, majd az automata jelentkezését követően válassza az 1 –es, közvetlenül ezt követően pedig a 0 –s gombot.
  2. Érdeklődőknek: Hívja a +36 1 999 99 44 –es ügyfélszolgálati telefonszámot, majd az automata jelentkezését követően válassza az 2 –es, közvetlenül ezt követően pedig a 0 –s gombot.